Yhteystiedot & UKK

Taksin tilaaminen 24/7

1. Puhelimitse 0200 10041

2. Lataa sovellus Book a taxi

Myyntipalvelu
myynti@taxidata.fi

p. 02 260 2600

Toimisto
Avoinna 8-16
toimisto@taxidata.fi
p. 02 233 5060 (ei taksitilauksia)

Myynti ja markkinointi
Harri Lehtinen
harri.lehtinen@taxidata.fi
p. 02 260 2600

Taksitarkastaja
Reklamaatiot taksimatkan aikaisista tapahtumista
Palautelomake | tarkastaja@taxidata.fi | 020 702 0050 (ei taksitilauksia)

Palautteet
Palautteesi on meille erittäin tärkeä laadun kehittämiseksi. Saitko hyvää tai huonoa palvelua välityskeskuksestamme tai kuljettajalta? Sujuiko matkasi odotusten mukaisesti? Kerro meille kuinka onnistuimme jättämällä meille palautetta: Palautelomake

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ:

Taksin voit tilata soittamalla numeroon 0200 10041 tai lataa puhelimeesi  Book a taxi -sovellus.

Tilausta tehdessä on hyvä mainita paikkakunta ja tarkka osoite (kerrostalossa rappu, rivitalossa talon kirjain ja asunnon numero, samoin luhtitalossa). Jos mahdollista niin kerro myös puhelinnumero, johon kuljettaja voi tarvittaessa soittaa. Pyydämme huomioimaan, että mitä tarkemmin nouto-osoite kerrotaan, sitä nopeammin ja varmemmin asiakas saa taksin. Esimerkiksi Salossa, Naantalissa ja Turussa on samannimisiä osoitteita. Mainitse myös kuljetukseen tuleva henkilömäärä sekä mahdolliset mukana olevat eläimet tai isot matkatavarat.

Taksin voi tilata ennakkoon, mikäli lähtöaikaan on vähintään puoli tuntia. Suosittelemme tilaamaan taksin ennakkoon, jos lähtöaika on aikaisin aamulla tai jos olet lähdössä tärkeälle matkalle tai jatkoyhteyteen, joka kulkee aikataulun mukaan eikä odota.

Kannattaa ottaa heti yhteyttä taksikeskukseen, mikäli taksin tulo on viivästynyt.

Taksissa voi maksaa kaikilla yleisimmillä maksuvälineillä.

Kaikki taksit eivät kuljeta lemmikkieläimiä. Tähän voi olla syynä esimerkiksi kuljettajan allergisuus. Mikäli lemmikkieläin halutaan mukaan matkalle, tulee siitä aina ilmoittaa taksia tilatessa. Taksikeskus pyrkii löytämään tilaukselle auton, johon myös lemmikkieläin voidaan ottaa mukaan.

Lemmikkieläimen, kuten koiran kuljettamisesta on taksilla oikeus periä hinnaston mukainen lisämaksu. Lisämaksua ei kuitenkaan peritä opas- tai avustajakoirasta.

Vaikka tieliikennelain mukaan alle 3-vuotiailla lapsilla on käytettävä turvaistuimia autossa matkustettaessa, taksissa lasta saa kuljettaa turvavyötä käyttäen muulla kuin etuistuimella.

Taksit ottavat kyytiin myös asiakkaiden omia turvaistuimia. Mikäli oma istuin otetaan mukaan, on siitä hyvä mainita jo tilausta tehdessä. Myös Taxidatalta voi tilata lasten turvaistuimen. 

Osa takseista kuljettaa polkupyöriä. Mainitse tilauksen yhteydessä polkupyörän kuljetustarpeesta.

Isoista ja määrältään suurista matkatavaroista on hyvä kertoa tilauksen yhteydessä. Tilausvälittäjä arvioi tämän perusteella kuljetukseen sopivan auton.

Välityksemme kautta kulkee päivittäin turvallisesti paljon lapsia kouluihin ja harrastuksiin.

Kyllä voi. On hyvä huomata kuitenkin, että tilaajalla on näissä tilauksissa korvausvastuu, mikäli asiakasta ei tavoiteta.

Taksiin jääneet arvotavarat (matkatavara, puhelin, kukkaro ym.) toimitetaan pääsääntöisesti poliisin löytötavaratoimistoon, Lounais-Suomen poliisilaitos, Eerikinkatu 40-42 A. Toimisto on avoinna ma-pe 9-12, SOITTOAIKA klo 11–12, puh. 0295 445 179. Löytötavaroita voi tiedustella myös kuljetuksen suorittaneelta taksiyrittäjältä. Taksiyrittäjän yhteystiedot näkyvät kuitissa.

Taksitarkastajat hoitavat taksimatkan aikana tapahtuneet asiakasreklamaatiot. Näitä voi olla esimerkiksi kuljettajan käytökseen, reittivalintaan tai maksutapahtumaan liittyvät reklamaatiot.

yhteystiedot-SSH07742k